הסכסוך בין 50 סנט לרשת המזון Taco Bell מסלים
עורכי דין מטעם רשת המזון המהיר Taco Bell טוענים כי הזמר 50 סנט מנסה למרק את תדמית הגנגסטה-ראפר שלו באמצעות ההליך המשפטי נגד רשת המזון.

הסכסוך בין רשת המזון לזמר החל כאשר החברה העלתה פרסום בו נראה מכתב מזויף אשר נשלח על ידי Taco Bell לזמר, בו הוא התבקש לשנות את שמו ליום אחר ל-79 סנט, 89 סנט או 99 סנט, על מנת לעזור לחברה לפרסם תפריט מזון שלה.

50 סנט, אשר שמו האמיתי הינו קורטיס ג`קסון, הגיש תביעה נגד החברה בגין הפרת סימנו המסחרי.

בתגובה, Taco Bell הציעה לתרום סכום של 10,000 דולרים לעמותה אותו יבחר הזמר. 50 סנט דחה את ההצעה, מה שהוביל את עורכי הדין של רשת המזון לטעון כי התביעה כולה נועדה "למרק את תדמית הגנגסטה ראפר שלו באמצעות סילוף של הצעה אשר הוצעה בתום לב וברצון טוב".

בתחילת השנה דיווחנון כי הפלסטיקאי ד"ר דב קליין תבע בבית משפט השלום בת"א את מכון "פרופורציה" וחברת גוגל, בטענה כי הם מנצלים את שמו כדי לפרסם את המכון המתחרה, פרופורציה.

ד"ר קליין טען כי נדהם לגלות שגוגל עושה שימוש בשמו כדי להפנות לקוחות פוטנציאליים לאתר האינטרנט של מכון פרופורציה.

לפי הדיווח, תבע ד"ר קליין פיצוי בסך 100 אלף שקל והעריך את נזקיו והפסד ההכנסות שנגרם לו ממעשי הנתבעות בכ-350 אלף שקל.

בשנת 2007 דיווחנו כי גוגל תקפה את האתר "JewTube" , אתר שיתוף וידאו יהודי, בעילה של הפרת הסימן המסחרי של האתר YouTube, המצוי בבעלותה.

מעניין לציין כי יריבתה של גוגל, יאהו, לא כל כך מתרגשת מהאתר Jewhoo, בלוג-יהודי. עם זאת, יאהו ניסתה לאסור את השימוש בשם Ya-Hooka, שהכיל לינקים לאתרים העוסקים במריחואנה.


© כל הזכויות שמורות