האמריקנים הופכים ל``טכנולוגיים`` יותר ויותר
על פי תוצאות סקר שנערך לאחרונה על ידי חברת Deloitte & Touche, בקרב מדגם של כ-2,081 אמריקנים, ארה"ב מאמצת את הטכנולוגיה אל ליבה.

כ-38 אחוזים מהצרכנים האמריקנים צופים בתוכניות טלוויזיה ברשת, כ-36 אחוזים משתמשים בטלפונים הסלולריים שלהם לצורכי בידור וכ-45 אחוזים יוצרים תוכן כלשהי ברשת, כמו אתרי אינטרנט, מוזיקה, וידאו, בלוגים וכיו"ב.

בסקר שנערך על ידי חברת Deloitte לפני כשמונה חודשים, רק 24 אחוזים מהצרכנים השתמשו במכשיריהם הסלולריים לצורכי בידור -דהיינו, עליה של 50 אחוזים בפחות משנה.

עוד עולה מהסקר כי בקרב צרכנים צעירים, בגילאי 13-24, כ-62 אחוזים משתמשים במכשירים הסלולריים לצורכי בידור (לעומת 46 אחוזים בסקר הקודם). בקרב דור ה-X (גילאי 25-41), השימוש גדל מ-29 אחוזים בסקר הקודם ל-47 אחוזים בסקר הנוכחי.

נראה כי למגמה הנ"ל עלולות להיות אף השלכות שליליות. בנאום אותו נשאה, הסופרת זוכת פרס הנובל, דוריס לסינג , תהתה מדוע לתלמידים עניים בדרום אפריקה חשק עז יותר לקרוא ספרים מאשר לתלמידים מבוססים מאנגליה. ללסינג יש תשובה: טלוויזיה ואינטרנט.

לפני כחודש דיווחנו על מחקר המגלה כי רשת האינטרנט עלולה לא לעמוד בעומס המדיה הדיגיטלית שמציפה אותה. לפי המחקר, של חברת המחקר Nemertes Research, שימושי האינטרנט של הצרכנים ושל החברות עלולים לגרום לכשל חמור בקיבולת הרשת בצפון אמריקה וברחבי העולם בעוד קצת יותר משנתיים.

על פי סקר שנערך בשנת 2006, עובדים מבלים חלק ניכר מזמנם בעבודה, בשוטטות באינטרנט לצרכים אישיים.







© כל הזכויות שמורות