ספקיות האינטרנט באנגליה נדרשות להסביר מדוע מהירות הגלישה נמוכה
שש ספקיות גישה לאינטרנט באנגליה נדרשות להסביר מדוע הלקוחות לא מקבלים את רוחב הפס שהחברות מבטיחות להם בפרסומיהן.

פאנל הצרכנים Ofcom, המשמש כרגולטור להגנת הצרכנים, דורש מהחברות מידע כדי שהצרכנים לא יוטעו לגבי המהירות שהם מקבלים ברכישת חבילות הגישה לאינטרנט. הפאנל הציע לחברות האינטרנט לשקול מתן תקופת ניסיון לצרכנים כדי שיוכלו לבחון את מהירות החיבור לאינטרנט לפני שהם חותמים על חוזה שירות עם החברה.

כמו כן, מציע הפאנל לחברות האינטרנט לשקול לאפשר ללקוחותיהן להפסיק חוזה טרם מועד סיומו ללא קנסות יציאה, אם מהירות החיבור נמוכה באופן משמעותי מזו שפורסמה.

בחודש מאי הואשמה יצרנית המחשבים דל במתן הבטחות שווא ללקוחות על מנת להגביר מכירות.

התביעה האשימה את דל בהונאה, פרסום כוזב ונוהגים עסקיים מטעים, בהם תנאי מימון מטעים, התנערות ממתן הנחות שהובטחו ללקוחות, אחריות וחוזי שירות.

בתחילת השנה פורסם כי דל קנדה היא המטרה של תביעה ייצוגית בשם לקוחות קנדיים שרכשו מספר דגמים של המחשבים הניידים של דל. התובעים טוענים כי יצרנית המחשבים מכרה ביודעין מחשבים פגומים.

בתחילת אפריל נודע כי מיקרוסופט נתבעת בטענה למצג שווא באסטרטגיית השיווק שלה.


© כל הזכויות שמורות