בקרוב - פרסומות ישירות למכשיר הסלולרי.
חברות תקשורת ופרסום מצאו שיטת פרסום חדשה- משלוח פרסומות לטלפונים סלולריים באמצעות טכנולוגיית ה- Bluetooth.

כאשר אדם יעמוד במרחק של פחות מעשרה מטרים משלט פרסום אינטרקטיבי, חלון יופיע על צג המכשיר הסלולרי, וישאל את האדם האם הוא מוכן לקבל קובץ. כך יוכלו חברות פרסום לשלוח קטעי-וידאו, שירים ואפילו קופוני הנחה.

הבעיה היחידה היא שהחברות הסלולריות אינן מפגינות התלהבות רבה מפרסום באמצעות Bluetooth, בעיקר משום שהלקוח אינו משלם על כך ולכן חברות סלולריות אינן מרוויחות מכך.

לכן, חברות סלולריות, כדוגמת Orange, מעדיפות טכנולוגיה המכונת Code 2D, או (QR (quick response codes.

מדובר בברקוד, אשר נסרק על ידי המצלמה של הטלפון הסלולרי, ושולח למכשיר הלקוח קישור לאתר אינטרנט. על מנת להיכנס לאתר, דרוש חיבור אינטרנט אלחוטי, ועליו הגולשים צריכים לשלם לחברות הסלולר.

ג`ין נואל-טרונק, יו"ר Onange Mobile בצרפת, אומר כי טכנולוגיית ה-Bluetooth אינה עונה על כל הצרכים של שוק הסלולר. נואל-טרונק אומר כי "מבחינתנו, השימוש בCode 2D עדיף בהרבה."

בחודש מאי דיווחנו על ניסיון של קבוצה אמריקנית להגביל פרסום מקוון של מזון לילדים.

בתחילת השנה דיווחנו כי נוקיה וסמסונג נתבעו בגין הפרת פטנט הקשור ל-Bluetooth.


© כל הזכויות שמורות