21/01/2013 |  The local
Free נתבעת על הונאה




Free נתבעת על הונאה
ארגון צרכנים צרפתי תבע את חברת הסלולר Free בטענה כי החברה הונתה את הציבור באשר לאיכות הרשתות הסלולריות שלה.

לפני כשנה, זעזעה Free את שוק הסלולר הצרפתי כאשר הציגה תוכניות זולות להפליא ללא דרישה להתחייבות מצד הלקוחות. כעת טוען ארגון הצרכנים UFC-Que choisir שרשת הדור ה-3 של חברת הסלולר אינה טובה כפי שהחברה מציגה ללקוחותיה.

לאחר מספר ניסויים שנעשו בערים ליל ופאריס הגיעו הבודקים למסקנה שכמעט בלתי אפשרי לצפות בוידאו מיוטיוב, להאזין למוסיקה אונליין או להוריד אפליקציות דרך רשת הדור ה-3 של החברה. לעומת זו, בשימוש ברשתות סלולריות אחרות, נתקלו הבודקים במספר תקלות קטן באופן משמעותי.

נשיאת קבוצת הצרכנים טענה כי הפער בין התחייבויותיה של החברה ובין המציאות הדהימה אותם. אין זו הפעם הראשונה שהחברה מסתבכת בטענות על איכות ירודה של השירות. בנובמבר האחרון טען הרגולטור המפקח על התקשורת כי החברה מציגה תפקוד נמוך ביותר בתחום הצפיה בוידאו אונליין או דפדפני אינטרנט.

החברה מצידה, יצאה להגן על עצמה תוך שהיא מציגה את הצלחתה הגדולה בצרפת. לטענתה, העובדה כי היא משרתת 5 מיליון לקוחות מעידה על האיכות הגבוהה של השירות בחברה, שכן לולא היה שירות כזה ודאי לא היה לה מספר לקוחות כה גדול.


© כל הזכויות שמורות