יוניברסל וסוני בוחנות מדיניות חדשה להלחם בפירטיות


כחלק מן המאמצים להילחם בתופעת העתקת שירים מהרדיו או מהרשת, יוניברסל וסוני-מוזיקה יציעו כותרי מוזיקה למכירה ביום יציאתם למדיה. כיום מוצעים שירים למכירה כ-6 שבועות לאחר השמעתם ברדיו ובפרק זמן זה נוצר מצב שבו מאזינים כבר מאבדים עניין בשיר ה"חדש" ואין באפשרותם לרכוש את השיר לפני תום התקופה.




מניתוחים שנעשו בחיפושים ב-Google וב-iTunes עולה ששיא העניין בשיר הוא כ-4 שבועות לאחר יציאתו למדיה ולכן נדרשת מדיניות מכירה חדשה שתתמוך בקהל המאזינים הצעיר וחסר הסבלנות. יוניברסל וסוני-מוזיקה מקוות שצעד זה יגדיל את מכירות האלבומים לאחר ירידה הדרגתית בשנים האחרונות.




לאחרונה חברת 
המוזיקה הרביעית בגודלה בארצות הברית, EMI, תבעה את אתר MP3tunes.com ואת מייסדו ובעליו מייקל רוברטסון באופן אישי.









© כל הזכויות שמורות