מתגבש קוד התנהגות לפרטיות בסלולר
קבוצת תעשיה בתחום הסלולר, המורכבת ממפרסמים, מוציאים לאור וחברות מדיה, The Mobile Marketing Association הודיעה כי הם עובדים על כללי פרטיות ותוספת לקוד ההתנהגות שלהם מ-2008. אותו קוד התנהגות קובע כי מפרסמים יהיו חייבים לאפשר ללקוחות אפשרות יציאה מתוכניות פרסום (opt-out), ולהבטיח שהמידע שנאסף לאותם צרכים פרסומיים ינוהל באחריות. האיגוד העלה את חשיבות השקיפות כלפי הלקוח, והבנה של התהליך של המידע שנאסף ומה נעשה עימו. עוד קוראת הקבוצה לגופים החברים להצטרף לדיוני ועדת הפרטיות שלה. קריאת החזרה בתשובה הזו אינה מקרית. השבוע פרסם הוול סטריט ג`ורנל תחקיר שבו התגלה כי אפליקציות מסוימות בטלפונים חכמים, מעבירות מידע כמו מיקומו של הטלפון לצד שלישי, בלי ליידע את המשתמש או בהסכמתו; ועל רקע כוונתה של נציבות התקשורת הפדרלית ליצור רשימות " אל תעקבו אחרי " לרשת.


© כל הזכויות שמורות