כך,עולה,מכתב,תביעה,שהגי">
כך עולה מכתב תביעה שהגיש המשרד נגד "הוט מערכות תקשורת">




חברת HOT מואשמת בהטעיית צרכנים
האם חברת HOT הטעתה צרכנים במכוון? על פי משרד התמ"ת התשובה היא כן.

כך עולה מכתב תביעה שהגיש המשרד נגד "הוט מערכות תקשורת" בבית משפט השלום בפתח תקווה באמצעות עו"ד טלי קינן.

על פי כתב האישום, בקיץ 2005, פרסמה החברה שני מבצעים שונים: "ספק אינטרנט חינם" ו"מנוי לכדורגל".

לצרכנים שהצטרפו למבצע הראשון למשך 24 חודשים הובטח חיבור חינם לאינטרנט ולמצטרפים למבצע השני למשך 24 חודשים הובטח מנוי לאחת מקבוצות הכדורגל לעונת המשחקים 2005/6.

אולם באותיות הקטנות של הפרסומות לא הובהר שההטבות ניתנות רק למנויים חדשים ולא הובהר כי אין כפל מבצעים כלומר, לא ניתן לקבל את שתי ההטבות גם יחד.

לטענת משרד התמ"ת הצרכן הסביר לא יכול היה להבין את הדברים הללו מתוך הפרסומים. במיוחד לא את נושא כפל המבצעים משום שהוא לא צוין כלל בפרסומות ולכן הדבר נחשב להטעיית הצרכן.

על כן הוט מואשמת בהטעיה במחיר העסקה ומרכיביה, באי גילוי נאות על פרטי המבצעים לצרכניה במסגרת מודעות הפרסום וגם במסגרת שירות הלקוחות, וכמו כן היא הואשמה שנהגה בחוסר תום לב.

בתגובה להאשמות חברת הוט מסרה שכתב התביעה התקבל לידיה רק לפני מספר ימים והיא עדין לומדת אותו. אם זאת "מעיון ראשוני עולה, כי מדובר בתלונת סרק וכי בסיום ההליך יתברר כי פעלנו כדין ובמלוא הגילוי הנאות".


© כל הזכויות שמורות