גוגל תעבור לשימוש בפרסומות מותאמות
מספר שבועות לאחר ש-Yahoo חשפה את תכנית הפרסום שלה, המתבססת על פרסומות מותאמות, הודיעה גם גוגל כי גם היא תעבור לפרסום באמצעות סוג זה של פרסומות.

פרסומות מותאמות הן פרסומות המתבססות על הרגלי הגלישה של הגולשים. נושא הפרסומות המותאמות נמצא בדיון מזה זמן רב ומעורר ביקורת של ארגוני הגנת פרטיות. לכן, עד היום נמנעה גוגל מלהציע פרסומות כאלה.

בעקבות ההודעה על המעבר לפרסומות מסוג זה, טענה גוגל כי נושא הגנת הפרטיות אכן נלקח בחשבון. עוד טוענים בגוגל, כי הנושא הינו באחריות כל התעשיה המקוונת.

לאחרונה דיווחנו כי איגוד הפרסום המקוון באנגליה פרסם מדיניות חדשה בנושא פרסומות מותאמות, זאת בעקבות ביקורת שהעניין עורר בנושא הגנת הפרטיות.

בעבר פרסמנו מאמר הדן בפרסום מקוון לעומת הגנה על הפרטיות.

מחבר המאמר טען כי פרסום מקוון מהווה ברכה עבור המפרסמים, ובדרכים מסוימות גם עבור הצרכנים. פרסומות ממוקדות מצילות את המפרסמים מפנייה לקהלי יעד נרחבים באמצעי התקשורת המסורתיים והצרכנים יכולים ללמוד על מוצרים ושירותים שמכוונים ישירות אליהם.

ואילו מאמר אחר שפירסמנו הדן באותו נושא, ציין כי ועדת הסחר הפדראלית תקיים פגישות לגבי ההגנה על הפרטיות. השאלות שתיבחנה בפגישות הללו תכלולנה שאלות כמו כמה שליטה אנשים צריכים או רוצים לגבי כמות המידע שארגונים רבים אוספים עליהם כשהם עוברים מאתר לאתר באינטרנט.




© כל הזכויות שמורות