וידאו-קליפים של חברת וורנר החלו לרדת מאתר YouTube, לאחר שהמשא ומתן בין YouTube הגיע למבוי סתום.
המשא ומתן בין החברות עסק בתמלוגים אותם ביקשה וורנר לקבל בגין מוזיקה וקטעי וידאו של החברה אשר הועלו לאתר שיתוף הקבצים, כך לדברי מקורבים אשר לא הורשו להתבטא בנושא באופן פומבי.
בעקבות כשלון המשא ומתן, YouTube הודיעה לגולשיה בבלוג הרשמי כי הן קיטעי וידאו אשר נוצרו על ידי וורנר והן קיטעי וידאו שנוצרו על ידי גולשים ומכילים שירים של וורנר יחלו לרדת מן האתר.
מעניין לציין בהקשר זה כי בחודש אוגוסט האחרון דיווחנו שהחברות CBS, Universal Music, Lionsgate, Electronic Arts וחברות נוספות הפסיקו לבקש מ-YouTube להסיר סרטוני וידאו עם קטעים לא-מאושרים מסרטים של החברות הנ"ל, קליפים מוזיקליים ותכנים נוספים,
והחלו לפרסם בעזרתם .
אמנם הפרסומות מופיעות בחלק קטן בלבד ממיליוני סרטוני הוידאו המצויים ב-YouTube, אולם אפשר ומדובר הדבר עשוי היה להוות פתרון לסכסוך המתמשך בין ענקית הוידאו לבין חברות המדיה.
בחודש נובמבר דיווחנו על הסדר דומה בין MySpace ל-MySpace. MySpace
הכריזה על שותפות עם רשת MTV (אשר נמצאת בבעלות Viacom) וחברת Auditude, חברה אשר מזהה האם קליפ כלשהו אשר הועלה לרשת החברתית מפר זכויות יוצרים של מאן דהוא.
הדבר יעבוד כך: Auditude תזהה את כל הוידאו-קליפים השייכים לרשת MTV אשר הועלו לאתר MySpace, ותציע ל-MTV או ל-MySpace לפרסם כנגד קטעי הוידאו האלו.
כך למשל, כנגד סרטון מסדרת הטלוויזיה "סאות` פארק" (סדרה של Comedy Central, ערוץ הנמצא בבעלות רשת MTV) אשר יועלה ל-MySpace, תוכל רשת MTV להציב קישור שיאפשר לצופים לרכוש ולהוריד את הפרק השלם ממנו נלקח הסרטון.