אתר הניו יורק טיימס מדווח כי קיימת תחרות ענפה בכל הקשור למותגים מסחריים באינטרנט.
נראה כי המצב הוא "כל הקודם זוכה" ולכן החברות מוכנות לקפוץ בהצהרה כי יש להם טכנולוגיות חדשות ולו רק בכדי לזכות בסימן המסחר הנכסף עוד לפני שיישמו אותו בשטח.
כך ביקשה חברת Dell בעבר לרשום את שיטת "מחשוב עננים" על שמה ונתקלה בהתנגדות מטעם משרד הפטנטים האמריקאי מאחר ומדובר בשיטה שלאו דווקא נוגעת אך ורק לחברה זו ולכן אין מן הצדק להיעתר לבקשה זו.
ראיה לכך שהתחרות בסימני המסחר ענפה מעידה העובדה כי בתחילת ימי האינטרנט מספר הבקשות שהוגשו לקבלת סימני מסחר עמדה על 2000 בקשות בעוד שבשנת 2007 המספר עמד על יותר מ- 394,000 בקשות.
בינואר האחרון דיווחנו כי הפלסטיקאי ד"ר דב קליין תבע בבית משפט השלום בת"א את מכון "פרופורציה" וחברת גוגל, בטענה כי
ניצלו את שמו כדי לפרסם את המכון המתחרה, פרופורציה.
ד"ר קליין, שנחשב לאחד מבכירי המנתחים הפלסטיים בארץ, טען כי נדהם לגלות שגוגל עשתה שימוש בשמו כדי להפנות לקוחות פוטנציאליים לאתר האינטרנט של מכון פרופורציה.
לפי הדיווח, תבע ד"ר קליין פיצוי בסך 100 אלף שקל והעריך את נזקיו והפסד ההכנסות שנגרם לו ממעשי הנתבעות בכ-350 אלף שקל.
בעבר דיווחנו כי הורים מסקוטלנד נתנו מתנה מקורית במיוחד ליום ההולדת של בנם.
הילד המאושר קיבל את הדואר האלקטרוני: narnia.mobi מהוריו במתנה.
לפי דברי יורשיו של ק.ס. לואיס (מי שכתב את ספרי נרניה) מדובר
בהפרה של סימן מסחרי אשר אותו קיבלו בירושה מהסופר.
על כן, בני הזוג סביל - סמית` נתבעו במאי האחרון בגין פגיעה בקנין רוחני.