אתר הניו יורק טיימס מדווח על שימוע שנערך בסנאט בעניין השלכות שיתוף הפעולה שנרקם בין מנועי החיפוש Google ו – Yahoo בנושא פרסום באינטרנט על חברת Microsoft.
הטענה שהעלתה Microsoft היא שבעקבות שיתוף הפעולה המדובר תהיה ל – Google שליטה בשוק בכל הנוגע לפרסום וחיפוש באינטרנט. צעד מסוג זה מהווה לטענתם פגיעה בתחרות בשוק כש – Google שולטת במונופולין כשידה על העליונה.
משמעות הדבר הוא שכאשר אדם ילחץ על אפשרות חיפוש כזו או אחרת הוא ייתקל תוך כדי במודעות פרסום אשר 90% מהן תהיינה בשליטת Google.
עבור הציבור עשוי להוות צעד זה פגיעה בהגנה על הפרטיות, מאחר וכאשר נתח כה גדול מוחזק בידי חברה אחת הרי שכמות המידע הזורמת תוך כדי הקישור לפרסום המוצג באתר מאפשר העברת נתונים.
בעבר דיווחנו על שיתוף הפעולה הנ"ל,
לקריאת החדשה לחצו על הקישור הזה.