מחקר חדש של נילסן (Nielsen NetRatings) מראה כי שרותי מסרים מיידיים גדלים באופן המהיר ביותר ברשת.
לאחרונה פורסם כי
מזימה חדשה שמטרתה הונאה בעזרת פישינג הופצה ביום שישי בתוכנת המסרים המיידים של יאהו. מטרת הנסיונות היא לחשוף משתמשים לאתר אינטרנט זדוני בו הם מתבקשים להכניס את שם המשתמש והסיסמה שלהם לתוכנת המסרים המיידים.
ההודעה מפיצה עצמה בצורה אוטומטית לאנשי הקשר של המשתמש וכוללת קישור לעמוד באתר Geocities. כאשר לוחצים על הקישור נפתח עמוד שנראה כמו עמוד לגיטימי של יאהו.