אתר הוושינגטון פוסט מדווח כי חקירת האיחוד האירופי בנוגע למדיניות הגנת הפרטיות של ענקית החיפוש גוגל, התרחבה, וכעת נבדקים כל מנועי החיפוש המקוונים.
כזכור, לפני כחודש דווח כי
גוגל הוזהרה על-ידי האיחוד האירופי, בנוגע לכך שמדיניות שמירת תוצאות החיפוש של משתמשיה לתקופות של 24 חודשים, עלולה להוות פגיעה בחוקי הגנת הפרטיות באירופה.
בתגובה,
גוגל הודיעה על שינוי המדיניות שלה ועל כך שתוצאות החיפוש ישמרו למשך לא יותר מ-18 חודשים, כאשר במקביל היא ממשיכה לחפש דרכים לצמצם עוד יותר את הפגיעה האפשרית בפרטיות משתמשיה.
כאמור, האיחוד האירופי - אשר פרסם לאחרונה
הודעה המברכת על החלטתה של גוגל - החליט כעת לבחון מנועי חיפוש נוספים, דוגמת "יאהו!" ו-"מיקרוסופט", המדורגים במקומות 2-3 בטבלת מנועי החיפוש ברשת.