בחמש השנים האחרונות העסיקה מיקרוסופט את סקובל ככותב של אחד מהבלוגים הפופולריים ביותר באינטרנט. סקובל ערבב רשמים אישיים וביקורת נלהבת ולעיתים שנויה במחלוקת לגבי טכנולוגיה ועסקים והבלוג שלו היה "עירום" - כלומר התכנים לא עברו סינון על ידי השיווק או מחלקת יחסי הציבור של מיקרוסופט - ולעובדה זו חלק גדול במשיכה לבלוג.
בכתיבה רעננה, סקובל והמחבר השותף שלו, ישראל, טוענים כי כל חברה יכולה להרוויח מבלוג "עירום" בצורה חכמה, בין אם החברה קטנה ומקומית או גדולה ובינלאומית. המחברים טוענים כי אם מתעלמים מהבלוגספירה, לא ניתן לדעת מה אנשים אומרים על החברה.
המחברים מציינים כי לא ניתן ללמוד מהלקוחות והלקוחות לא יחזרו אם הם לא יראו כי ישנם בחברה אנשים שאכפת להם מהעסק שלהם ומהמוניטין שלהם. כדי להדגים את טיעוניהם סוקרים המחברים את ההיסטוריה של הבלוגים, תיאוריות והשוואה בין מדינות שונות ותעשיות שונות.
המחברים מונים את כללי ה"עשה ואל תעשה" בבלוגים ומביאים סטטיסטיקות, דוגמאות רבות ומספר ראיונות עם בלוגרים מפורסמים.