שני מנועי החיפוש המובילים כיום בסין - Google ו-Baidu, לוטשים עיניים אל נישת שיתוף הוידאו ושירותי וידאו מקוונים, ומעוניינים לפתח אותם, כדוגמת YouTube בגרסה סינית.
Google עדיין לא סימנה מטרה להשתלטות, מכיוון שאיננה מתכוונת לפתח שירות וידאו משלה.
מקורות מוסרים כי Google בוחנת מספר אפשרויות נוספות, כגון הקמת אתר כדוגמת YouTube או תרגום האתר המקורי לסינית.
Baidu לעומת זאת פתח במנוע החיפוש ערוץ וידאו נסיוני, ותכניותיו אף הן אינן ידועות כרגע.
Baidu התפרסם לאחרונה לאחר
שנוקה מכל אשמה במשפט שבו הוא נתבע על ידי חברות המוזיקה, בטענה כי הקישורים לקבצי מוזיקה המופיעים במנוע החיפוש מפרים את זכויותיהם. מנוע החיפוש השאפתני אף מתכנן
להיכנס לשוק היפני התחרותי במהלך שנת 2007.