Share
סטארטאפ בשם Afiniti  פיתח תוכנה המבוססת על אינטליגנציה מלאכותית ואוספת מידע על פונים למוקדי שירות במטרה להבין מי עומד מאחורי הפניה וכיצד להעניק ללקוח חוויית שירות או מכירה יעילה וחיובית.

התוכנה מותקנת כבר ביותר מ-150 מוקדי שירות ברחבי ארה"ב ומושכת מידע מלא פחות מ-100 מקורות ומאגרי מידע שונים במטרה להתאים נציג שירות לכל פניה אינדיבידואלית.

התוכנה פונה אל מקורות כגון היסטוריית לקוח, פרופיל עסקי ופרופיל אשראי של הפונה, כמו גם בודקת את פרופיל הלקוח ברשתות החברתיות. לאחר מכן, התוכנה מתאימה ללקוח נציג שירות אשר על פי היסטוריית השירות של הנציג, טיפל בהצלחה בפניות מלקוחות שהפרופיל שלהם דומה לפרופיל הלקוח.

מספר חברות גדולות בארה"ב כבר החלו לאסוף באופן עצמאי מידע על משתמשים ממגוון מקורות כגון רשתות חברתיות על מנת להתאים את חוויית השירות עבור כל לקוח ו'לשדך' לו את הנציג אשר יידע לטפל בו בצורה הטובה ביותר, אך התוכנה של חברת Afiniti מאפשרת לעשות זאת באופן אוטומטי ומציעה מגוון גדול יותר של מקורות מידע.

הנהלת החברה מבהירה כי המידע הנאסף על כל לקוח הפונה למוקד שירות משמש אך ורק לביצוע התאמה של פניה ספציפית לנציג מתאים. הנציגים עצמם אינם חשופים למידע הנאסף והתהליך כולו מתרחש ברקע על ידי אלגוריתם המבצע את ההתאמה. השימוש באלגוריתם מאפשר למערכת למידה מתמשכת ושיפור מתמיד של יכולות ההתאמה שלה.

מומחים לפרטיות מביעים חשש מכך שהשימוש במידע עשוי להפר את אמון הלקוחות במידה ויגלו כי הטיפול בכל לקוח הוא שונה ונולד כתוצאה מניתוח נסתר של נתוניהם החברתיים.

עוד מוסיפים המומחים כי התבססות על כמויות גדולות של מידע וניתוח אוטומטי שלו עלולים להביא לאפליית לקוחות, בין אם לחיוב ובין אם לשלילה.

בעתיד, מתכננת חברת Afiniti  להעתיק את הטכנולוגיה שלה ממוקדי שירות לכלל שירותי הקמעונאות והיא עובדת על טכנולוגיית זיהוי פנים אשר תזהה לקוחות ברגע כניסתם לחנות ותדע לשלוח אליהם את נציג השירות או המכירה המתאימים ביותר.



10/01/2017



חדשות
ארצות הברית  | מחלוקת בין מייקרוסופט לממשלה מגיעה עד לבית המשפט העליון  
ארצות הברית  | אפל מדווחת: 2017 היא שנת השיא בבקשות הממשל למידע אישי  
ישראל  | רמו"ט פועלת נגד העברת מידע על משתמשים לצרכים שיווקיים  

מאמרים
ישראל  | 2018 - שנת מפנה בהגנה על הפרטיות ברשת  
ללא  | פרטיות בעידן טראמפ  
ישראל  | מאגר ביומטרי בישראל – האם אנו באמת זקוקים לו?  

פסיקה
ישראל  | א 4901/08 (שלום חיפה) גרפונט בע``מ נ` גיא פלד ואח`  
ישראל  | בג"ץ 3809/08 האגודה לזכויות האזרח ואח' נ' משטרת ישראל ואח'  
ישראל  | ע``א 1622/09 (בית המשפט העליון) גוגל ישראל נ` חב` ברוקרטוב ואח`  

חקיקה
ישראל  | תקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), התשע"ז –2017  
ישראל  | חוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה – נתוני תקשורת) (תיקון מס'...)(תיקונים שונים) התשע"ב-2012  
ישראל  | תקנות האזנת סתר (בקשה להיתר האזנה), התשס``ז-2007  

מקורות מקוונים
ארצות הברית  | Pixel Privacy  
ישראל  | האח הקטן-הבלוג של עו``ד אבנר פינצ`וק  
בולגריה  | נציב הגנת הפרטיות הפרטית - CPDP  





מדורים

 

קניין רוחני

לשון הרע

מידע כללי

הגנת הפרטיות

מסחר אלקטרוני

זכויות יוצרים

לשון הרע

אילון ושות` עורכי דין

דואר זבל

מניות, ניירות ערך

סימני מסחר

תביעת לשון הרע

אודות דיני רשת

משרדי עורכי דין

מונופולין, הגבלים עסקיים

פטנטים

לשון הרע בפייסבוק

ניהול משברים

קניין רוחני

שמות מתחם

 

 

חוקרים פרטיים

סקס פורנוגרפיה

דואר אלקטרוני

סוגיות בזכויות יוצרים

פלילים

מומחים יועצים

שיתוף קבצים

עבודה

זכויות יוצרים בתמונות

עבירות מחשב

עו"ד אביב אילון

מנהל סחר אלקטרוני

ריגול ומעקב

זכויות יוצרים במוזיקה

עבירות אינטרנט

יעוץ משפטי

הימורים

ספקי שירותים

זכויות יוצרים בתוכנה

הונאה

 

סמכות שיפוט

טרור קיברניטי

זכויות יוצרים בוידאו, סרטים וטלויזיה

פלילים

 

בורורות גישור

מנועי חיפוש באינטרנט

זכויות יוצרים בפרסום

 

 

פדופיליה

ילדים

רישום זכויות יוצרים

 

 

אתיקה

נשים

שמירת זכויות יוצרים

אינדקס ויזואלי


בחירות אלקטרוניות

גברים

 

קטעי וידאו


מילון מונחון

משפחה

 

חדשות עיתונות


אנונימיות

פורומים

 

משרדי עורכי דין


נוטריון

חברת המידע

 

משפטים


חוזים הסכמים

ננו טכנולוגיה

 

 


מכשירים חכמים

גירושין

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          שותפי תוכן 

 

 

פטנטיםתאונת אופנוע | תאונות דרכים | תוכנית עסקית

 

© כל הזכויות שמורות לעו"ד אביב אילון 1999-2020